tovább >>>
Főoldal | Email | Belépés napja. Keresés itt:
   Minden motor A-Z Hírlevél | Médiaajánlat | Impresszum

Teszt

Gilera GP 800 teszt: A V-kettes hiper robogó
Szinte hihetetlen, milyen brainstorming megy végbe a pontederai gyárban. Tavaly jött a három kerekű MP3, majd a sportosabb és morcosabb külsejű szintén háromkerekű Gilera Fuoco. Idén pedig tovább fokozta az olasz stáb a dolgot és megszületett a GP 800, mely név már önmagáért beszél. 800 köbcentis robogó? Van ilyen? Az olaszok válasza rá, hogy igen valóban. Még ennél is több. A szerény név, hiszen az idomok mögött 840 cm3-es V elrendezés? kéthengeres blokk ketyeg, amit nem GP motorba, hanem egy robogóba zsúfoltak bele.
Szinte hihetetlen, milyen brainstorming megy végbe a pontederai gyárban. Tavaly jött a három kerekű MP3, majd a sportosabb és morcosabb külsejű szintén háromkerekű Gilera Fuoco. Idén pedig tovább fokozta az olasz stáb a dolgot és megszületett a GP 800, mely név már önmagáért beszél. 800 köbcentis robogó? Van ilyen? Az olaszok válasza rá, hogy igen valóban. Még ennél is több. A szerény név, hiszen az idomok mögött 840 cm3-es V elrendezés? kéthengeres blokk ketyeg, amit nem GP motorba, hanem egy robogóba zsúfoltak bele.
2010.05.09 | 0 db hozzászólás
 
Hirlevél

Adja meg az adatait!

K.név:
E-mail:
Hirlevél téma: Infobike.hu általános hírlevél
Felíratkozás után egy élesítő linket tartalmazó emailt küld ki a rendszerünk.

Cikk kereső
kereső betöltése...
 
 
 
 • Aprilia
 • BMW
 • Ducati
 • Gilera
 • Honda
 • Husqvarna
 • Hyosung
 • Kawasaki
 • Keeway
 • KTM
 • Kymco
 • Malaguti
 • Moto Guzzi
 • Peugeot
 • Piaggio
 • Qlink
 • Suzuki
 • Triumph
 • Vespa
 • Yamaha
Google Google FaceBook

Twitter Youtube

copyright © All Rights Reserved 2010 - 2024 Minden jog fenntartva!
Az oldalon található összes tartalom bármilyen másolása vagy felhasználása csak a szerző írásos engedélyével lehetséges.