Teszt
Kawasaki Z300 teszt
Örömteli percek és gondtalan motorozás jut eszembe, mikor a Kawasaki Z300 motorjára gondolok. Azért örömteli, mert teljesítménye pont elég ahhoz, hogy a szürke hétköznapok alatt mosolyt csaljon elő vezetője számára a bukósisak alatt. Gondtalannak pedig azért tekintem, mert motorozhatósága terén kiszámítható, nem profi motorosok körében is nagyon jó tanuló vagyis inkább fejlesztő motornak tekintem. Emellett pedig a tapasztaltabb motorosok sem a Rendőrakadémia 3-ban lévő monológ jut eszébe: “cuki a motorod és mondd hol kell beletenni az elemet?” Ehelyett egy jól használható, vagány gép tárul a szemünk elé.
Örömteli percek és gondtalan motorozás jut eszembe, mikor a Kawasaki Z300 motorjára gondolok. Azért örömteli, mert teljesítménye pont elég ahhoz, hogy a szürke hétköznapok alatt mosolyt csaljon elő vezetője számára a bukósisak alatt. Gondtalannak pedig azért tekintem, mert motorozhatósága terén kiszámítható, nem profi motorosok körében is nagyon jó tanuló vagyis inkább fejlesztő motornak tekintem. Emellett pedig a tapasztaltabb motorosok sem a Rendőrakadémia 3-ban lévő monológ jut eszébe: “cuki a motorod és mondd hol kell beletenni az elemet?” Ehelyett egy jól használható, vagány gép tárul a szemünk elé.
2016.02.20 | 0 db hozzászólás
2014-ben az új évezred 3. generációs Z1000-ét mutatta be a Kawasaki. Szerencsére volt alkalmunk és kipróbálhattuk a kompromisszumok nélküli fenevadat.
2015.07.28 | 0 db hozzászólás
Újra megtalálható a Kawasaki kínálatában az utcai használatra is alkalmas szupersport gép, a Kawasaki ZX 6 R 636 ABS.
2014.04.21 | 0 db hozzászólás
A történet tovább folytatódik a Kawasakinál. A 2 éve megjelent Z 750 R után idén nem csak új designnal, hanem méretesebb 806 cm3-is blokkal száll versenybe a Kawasaki közép kategóriás csupasz gépe.
2013.07.03 | 0 db hozzászólás
Versys nevében is a sokoldalúságra utal, így nem csoda, hogy a Kawasaki középkategóriás mindenesével szemben nagy elvárásaim vannak, lássuk 2013-ban is van helye a piacon egy ilyen sokoldalú motornak.
2013.05.15 | 0 db hozzászólás
|
A jelenlegi idő pont jó arra, hogy a motorgyárak behozzák azt, amit korábban kicsit talán elhanyagoltak. Egyre inkább éledeznek az alacsony köbcentis jobbnál jobb motorok a kezdők örömére. A Kawasaki azonban nem most ébredezett, már 2008-ban debütált a hiánycikként jelentkező modellel, amit most egy 50 cm3-vel több, 300-as Ninja követ.
|
A Kawasaki 2004-ben újraírta a Z 750 történetét. Azóta több modellfrissítés és 2011-ben megjelent "R" változat kápráztatja el a naked motor rajongókat. Lássuk a Kawasaki Z 750 R mire képes.
|
Továbbra sem talál magára a magyar motorpiac. A jelenlegi mostani viharos időkben a vásárlóközönség vagy a nagyon egyedi felső kategóriás motorkerékpárokra vagy a nemcsak szórakozást kiszolgáló úgynevezett mindenes allrounder motorkerékpárokra fokuszál a jelenlegi vásárlóközönség. Az idei évben, a. A második csoport örömére egy eddig is nagyon jól eltalált középkategóriás idomos allrounder, a Kawasaki ER-6 F megújult idomos változata lépett a színre, a Kawasaki ER-6 F idomos változata újult meg 2012-re.
|
A Kawasaki Z1000 naked gép "felöltöztetett" darabja járt nálunk, hogy megmutathassa, nyárias öltözetben - fejidommal és túrásított oldalidomokkal mire képes valójában.
|
A Kawasaki idén tavasszal megjelent új városi modellje kompakt, sportos megjelenésével ismét sikersztorinak ígérkezik.
|
A japán gyár akkoriban dobta piacra, agresszív kinézetű naked motorját, mikor a csupasz gépek csillaga Európa szerte felfelé kezdett ívelni. 2004-ben a kawa meztelen, de mégis sportos motorkerékpárja pont jó időben érkezett. Egy Z 750 tulajdonosa mindig legyen tudatában annak, hogy egy olyan motort birtokol, amelynek ?sei igazi legendává váltak a négyhengeresek között.
|
A Versys megjelenésével a harmadik Er-6 modellt is csatasorba állította a Kawasaki. Az N és az F változatok után 2007-ben a Versys-é a lehetőség, hogy bizonyítson.
|
A középkategóriás sportmotorok szorítójában, 1995-ben lépett először porondra a 600-as Ninja. Az elmúlt években jó párszor, átlag két, háromévente átdolgozták a gépezetet. A 636-os szám először 2002-ben tűnt fel a motor burkolatán. A 2003-ban szinte teljesen átfésült ZX6-os óriási sikert aratott világ szerte.
|
Amikor a Kawasaki 2003-ban piacra dobta az új évezred Z 1000-es motorját, szakított az akkor divatos gömbölyded formákkal. Meghökkentően szögletes ruhába bújtatta újszülöttjét. Mivel a gépet elsősorban napsütéses tájon történő örömmotorozásra szánták, így elől napszemüveg-alakú lámpatestet kapott füstszínű plexivel, hátul egy piros színű \"Zorró\" álarc figyel a hátsó lámpa helyén. A formatervező Shunji Tanaka igazán kitett magáért.
|
Szeretem a sportmotorokat, így ismét izgalommal töltött el, mikor megtudtam, hogy újra pályán, védett körülmények között tesztelhetem a Kawa legújabb 600-as üdvöskéjét. Röppentek fel hírek róla, hogy ez a 600-as, nem az a hatszázas, sőt talán még az eddigi rekordokat és eredményeket felül tudja múlni ez a kis fenevad.n
|
A szentesi Brezo motor jóvoltából, kezünk közé kaparintottuk a legújabb verziójú ZX 10-est. Az örkényi Euro Ring technikás pályáján próbáltuk ki a zöld sárkányt. Egy 300 km/óra felett teljesítő ultramodern sornégyeshez jobban illett volna a Hungaroring, de egyéb okok miatt oda nem tudtunk bejutni vele.
|
Középsúlyú cirkálót dobott piacra 2006-ban a Kawasaki. 903 cm3, V2-es folyadékhűtéses motor, hengerenként 4 szelep, digitális gyújtás, ? mindez jó kiinduló alap, hogy kívül-belül részletesebben szemügyre vegyük a VN 900 Classicot.
|
A Kawasaki 2006 tavaszán piacra dobott 650-es motorja erősen felkavarta a középkategóriás naked gépek piacát. Korábbi ER 5 utódjaként debütáló modell mind külsőleg, mind belsőleg új, formabontó megoldásokat kínál vásárlóinak.
|
|
|
|