Teszt
Vespa LX 50 2010
Vespára ülni egy vérbeli robogós számára olyan, mintha egy kubai szivar mellé az egyik legjobb Hennessy likőrt kortyolná. Ha egyszer a nyergében ülsz, a robogózás immár nemcsak csupán közlekedés, hanem egy életstílussá alakul.
Vespára ülni egy vérbeli robogós számára olyan, mintha egy kubai szivar mellé az egyik legjobb Hennessy likőrt kortyolná. Ha egyszer a nyergében ülsz, a robogózás immár nemcsak csupán közlekedés, hanem egy életstílussá alakul.
2010.08.29 | 0 db hozzászólás
Miként is kezdhetnék neki egy olyan robogó bemutatásának, amelynek gyártója egykor még helikoptert és repülőgépet gyártott, majd a II. világháborút követően a ?földre szállt és jó értelemben véve megfertőzte a társadalmat az akkoriban olcsónak számító kétkerekű közlekedési eszközzel, a Vespával, amely mára iránymutató stílus-irányzattá nőtte ki magát.
2010.05.26 | 0 db hozzászólás
Vespa mindig is elbűvölte a közvéleményt, azzal, hogy több mint 60 éves tradíciót nem felejti el, új motorjai gyártásában, hanem előszeretettel alkalmazza azt. A Vespa LXV Navy esetében sem jártak el másként...
2010.03.28 | 0 db hozzászólás
|
Jellegzetes formatervezés? Vespák immáron több mint 60 éve jelentek meg az utakon. Az els?ként csak Olaszországban sikeres márka mára nemcsak egy ismert robogó-családdá n?tte ki magát, hanem eleganciát és olasz életérzést kifejez? szimbólummá vált az egész világon.A 60 év alatt több mint 17 millió példányt értékesít? gyár hatvanadik évfordulója alkalmából dobta piacra az LX modelljelzéssel ellátott példányát. Ez a modell az 1996-ban megjelent, els? 4 ütem? blokkal szerelt, 460.000-es darabszámban értékesített, ET4 típusjelzésű példányt hivatott leváltani. Ez a tény komoly kihívást jelentett az új típus piaci fogadtatása szempontjából.
|
|
|
|