tovább >>>
Főoldal | Email | Belépés napja. Keresés itt:
   Minden motor A-Z Hírlevél | Médiaajánlat | Impresszum

Teszt

Yamaha MT-03 teszt 2020
Könnyű, fürge és nagyon modern kialakítású Yamaha MT-03 kéthengeres blokkal kínálja a Yamaha legújabb A2-es jogosítvánnyal vezethető motorkerékpárját. Kipróbáltuk jó irány volt-e a korábbi nagyobb egyhengeres blokk helyett kisebb és összetettebb aggregát használata.
Könnyű, fürge és nagyon modern kialakítású Yamaha MT-03 kéthengeres blokkal kínálja a Yamaha legújabb A2-es jogosítvánnyal vezethető motorkerékpárját. Kipróbáltuk jó irány volt-e a korábbi nagyobb egyhengeres blokk helyett kisebb és összetettebb aggregát használata.
2020.09.28 | 0 db hozzászólás
 
Nálunk járt a Yamaha tavaly megjelent offroad középkategóriás túra enduró modellje a Yamaha Ténéré 700.
2020.08.01 | 0 db hozzászólás
 
Lencsevégre kaptuk a Yamaha kisebb MT-03 motorját.
2020.07.29 | 0 db hozzászólás
 
Két éve újra szárnyra kapó MT modellcsalád új típusát teszteltük a hétvégén. A tavalyi év talán egyik legjobb ár-értékkel bíró motorkerékpárja az MT-07 volt. Most ennek külön kiadását, az MT-07 Moto Cage vettük górcső alá. Vajon az idei évben is sikerül bezsebelnie ezt a kitüntető címet az új modellnek?
2015.05.13 | 0 db hozzászólás
 
A Yamaha a cruiser kategória szerelmeseit sem hagyja új motor nélkül. Letisztult motor, könnyed blokk és kiválló futómű jellemzi az új jövevényt.
2014.09.21 | 0 db hozzászólás
 
Hirlevél

Adja meg az adatait!

K.név:
E-mail:
Hirlevél téma: Infobike.hu általános hírlevél
Felíratkozás után egy élesítő linket tartalmazó emailt küld ki a rendszerünk.

FZ8
TZR
Cikk kereső
kereső betöltése...

Ötcsillagos élmény turista áron: Yamaha MT-07 teszt
2014.09.03

Sorra élvezzük a Yamaha MT modellcsalád szárnyalását. Tavaly MT-09, míg idén az egyik újdonság az MT-07 jelent meg. A kéthengeres motor ár-érték arányban a 2014-es évben a dobogó legfelső fokán helyezkedik el. Lássuk miért gondoljuk ezt…

Yamaha XVS 1300 A Midnight Star teszt XXI.századi klasszikusok
2014.06.29

Ya­ma­ha új, csúcs­ka­te­gó­ri­ás crui­se­re nem­csak egy to­vább­fej­lesz­tett mo­dell, ha­nem egy tel­je­sen új fej­lesz­té­sû gépe­zet.

Yamaha TMAX 2012 teszt
2012.10.11

A TMAX-ot ismerő motorosoknak nem kell bemutatni a Yamaha legnagyobb robogóját. Mindenki tudja, hogy a TMAX nem más, mint a maxi scooterek alfája és ómegája. Az a kétkerekű, amiről álmodtál. Gyere ébredj fel és nézzük meg, milyen a TMAX a valóságban.

Váltóláz: Yamaha YZF-R125 teszt 2008
2012.08.22

A Yamaha sportos R sorozatának legújabb tagját mindössze nyolcad-literes erőforrással szerelték fel, mégis szinte a nagyokkal meg-egyezõ méretekkel rendelkezik.

Városi rakéta: Yamaha Xenter125 teszt
2012.08.22

Az idei évre több gyártó a nyolcad literes kétkerekűekre fokuszál. Ennek egyik ékes tagja a hangvillások U vázas képviselője, az Xenter. A mindennapokra szánt nagy kerekű robogó a városi dzsungel meghódítására készül.

Teszteltük: Yamaha Fz6 Fazer s2 2007
2012.05.12

Az Fz-6 si­ke­res­sé­gét az is mu­tat­ja, hogy 2007-től már 8-fé­le vál­to­zat­ban ren­del­he­tő. A vá­lasz­ték­ban van ki­sebb tel­je­sít­mé­nyű, 78 ló­erős, és na­gyobb tel­je­sít­mé­nyű 98 ló­erős vál­to­zat.

Ronda, de fürge: Yamaha BW's 125 teszt
2012.04.20

Első ránézésre a BW's esetében nem az jut eszünkbe, hogy azonnal el kéne jegyezni ezt a a szépséget, hanem inkább csak csodálkozunk, hogy ilyen is van a piacon. Közlekedve vele, viszont megváltozik a véleményünk, igen, igen, csak őt akarom!

Üdv a Harcosok klubjában: Yamaha WR 125 X teszt
2011.08.16

Egy igazi harcos élete nem könnyű. Sok edzésre van szüksége, mindig a topon kell lennie, hogy az ellenség ne találjon gyenge pontot rajta. Azonban nemcsak az edzés, de a gének is nagyban befolyásolják, hogy milyen válik valakiből.

Ne állj a városban: Yamaha X-City 125
2011.06.16

Inkább haladj az X-City robogó nyergében. Nincs is jobb annál, mikor az álló sor mellett egy kis gázmozdulattal tovább suhanunk az idegeskedő, fél órákat a dugóban ülő autósok mellett, feledve azt, hogy pár hete még mi is ott ültünk, vártunk és késtünk munkahelyünkről.

Yamaha MT-03 újratöltve
2011.05.10

A kategóriát teremtő MT-01 mellett az MT-03 már 2005 óta jelen van a Yamaha palettáján, mely 2011-re új színben várja rajongóit.

Yamaha FJR 1300: amióta megjelent fogalom a sport-túra motorok között
2011.03.15

Hosszú út vezetett az ősi Yamaha túramotorokról, mint az XS 1100-es a mai, FJR dinasztia legifjabb sarjainak megszületéséig. Közel 30 év hosszú idő, főleg a japán motorkerékpár gyártás történetében. Az utat a már említett XV után az FJ 1100, majd később az 1200-as változat taposta tovább. Nálunk valamilyen oknál fogva nem lettek kimondottan népszerűek ezek a típusok, pedig arra a célra, amelyre szánták őket tökéletesen megfelelnek.

Yamaha TZR 50 teszt
2010.11.30

Ár érték-arányát tekintve, a Yamaha pont annyival olcsóbb, mint amennyivel a Derbi modernebb. Az árkülönbség a Yamaha felé billenti a mérleg nyelvét, de a beépített anyagok és technikai megoldások, bőven kárpótolják azt, aki ennek ellenére a Derbi mellett teszi le voksát.

Yamaha YZF-R6 2005 és YZF-R6 R 2006 összehasonlító teszt
2010.11.30

2005-ben ki gon­dol­ta vol­na, hogy 1 év­vel ké­sőbb ek­ko­ra meg­le­pe­tés éri a Ya­ma­ha ra­jon­gó­kat. A 2005-ben nagy­ szám­nak szá­mí­tó for­dí­tott te­lesz­kóp­vil­la, az R1-esen al­kal­ma­zott fék­rend­szer, az új gu­mi­mé­ret szá­mí­tott a leg­na­gyobb újí­tás­nak, má­ra vi­szont lé­leg­ze­te­lál­lí­tó kül­ső, Mo­toGP gépe­ken al­kal­ma­zott mű­sza­ki meg­ol­dá­sok sze­re­pel­nek az új­don­sá­gok pa­let­tá­ján.

Teszteltük a Yamaha YZF-R1-et
2010.11.30

Az első találkozásra az örkényi Euroringen került sor, ahová a közeli dabasi Yamaha kereskedés jóvoltából kaptuk kölcsön az iwatai gyár új csodafegyverét, az új R1-est. Megjelenése ugyan nem változott nagy mértékben, de annál több Rossi és Haga gépében kikísérletezett finomságot tartogat számunkra az ötödik generációs modell.

Yamaha Thunderace használtmotor teszt
2010.08.03

Az 1996-ban utcára küldött ferdeszemű fenevadat korunk egyik legerősebb motorjaként tartják számon. A legendás FZR 1000-et búcsúztató típus világrajöttét hosszas fejlesztőmunka előzte meg. Elődjének akkor már elavult formatervét izgalmasabb formájú és főként áramvonalasabb idomokkal szerelték fel. Változott a váz formája, és vele együtt a szerkezeti felépítése is. Az erős, de akkoriban már nehéznek számító FZR váz továbbfejlesztése helyett, az YZF 750 R versenyeken már jól bevált vázkialakítását alkalmazták. A háromnegyed-literes sportmotor a 90-es évek közepén ütőképes versenygép volt. Angilában Niall Mackenzie 1996-1998-ig sorozatban nyerte meg a Brit superbike bajnokságot egy YZF 750-es nyergében.

Yamaha FZ 6 S VS Suzuki GSR 600
2010.08.01

A mo­to­ro­sok több­sé­ge cso­dál­ja a nagy ez­res sport­mo­to­ro­kat, va­la­mint ki­csi­nyí­tett má­sai­kat, a 600-as szu­per­sport gépe­ket. Még­is, ami­kor a vá­sár­lás­ra ke­rül a sor, leg­vé­gül va­la­mi hét­köz­na­pibb, hasz­nál­ha­tóbb da­ra­bot vá­lasz­ta­nak. So­kan, csak egyet­len mo­tor­ke­rék­pár tar­tá­sát vál­lal­hat­ják, így a két­ke­re­kű­nek egy­szer­re több kí­vá­na­lom­nak kell meg­fe­lel­nie. Csak a leggya­ko­ribb szem­pon­to­kat so­rol­nám: két sze­mély ré­szé­re is nyújt­son ele­gen­dő he­lyet, ked­ve­ző le­gyen a vé­te­lá­ra, jók le­gye­nek a me­net­tu­laj­don­sá­gai, és per­sze tet­sze­tős kül­ső­vel ren­del­kez­zen.

Yamaha FZ-1S 2009
2010.07.22

A kez­de­tek­ben spor­tos am­bí­ció­val ren­del­ke­ző, vi­szont a szu­per sport­gé­pek tu­laj­do­no­sai­nál vé­ko­nyabb pénz­tár­cá­jú fel­hasz­ná­ló­kat cél­zott meg az el­ső 1998-ban meg­je­lent 600-as Fa­zer, amely mel­lé 2000-ben az ez­res nagy­te­só is hoz­zá­csa­pó­dott. A si­ker bo­rí­té­kol­ha­tó volt, má­ra azon­ban in­kább azo­kat cé­loz­zák meg, akik né­mi kom­pro­misszu­mot köt­nek a szu­per sport­mo­to­rok ki­éle­zett spor­tos­sá­ga és az ut­cai köz­le­ke­dés­nél nél­kü­löz­he­tet­len kom­for­tos me­net­tu­laj­don­ság és ülé­s-po­zí­ció kö­zött.

Yamaha Grizzly FWA 700
2010.07.20

Jön a med­ve! Per­sze, nem a Gal­la Mi­ki-fé­le nagy­si­ke­rű mo­zi­ra gon­dol­tam, ha­nem a Ya­ma­ha nagy­med­vé­jé­re, a Grizzly-re. Ez­zel a tí­pus­sal már jól meg­ba­rát­koz­hat­tunk, hi­szen a 660-as ver­zió már jó ide­je hó­dít. Az XTZ 660-ból adop­tált, jól be­vált, né­gyü­te­mű bel és a masszív fe­lé­pít­mény meg­hint­ve bő­sé­ge­sen ké­nye­lem­mel és op­cio­ná­lis ki­egé­szítők­kel, ele­ve a si­ker tit­ka.

Yamaha Drag Star 1100 kicsit másképp
2010.07.20

Szi­go­rú, lakk ­feke­té­re fé­nye­zett mo­tor alap­ját egy 2003-as, Ya­ma­ha XVS 1100 Drag­star ké­pe­zi. A gép szé­ria­ál­la­po­tá­ban, nem elé­gí­tet­te ki tu­laj­do­no­sa elvá­rá­sait, ame­lye­ket sa­ját mo­tor­já­val szem­ben tá­masz­tott. Sze­rin­te bár­ki­nek le­het egy gyá­ri mo­tor­ja, aki vá­sá­rol egyet ma­gá­nak. Azon­ban né­mi fan­tá­ziá­val és kéz­ügyes­ség­gel, át­ala­kít­ha­tó, to­vább szé­pít­he­tő a szé­ria vas.

Yamaha TMAX White MAX
2010.07.20

Jubileumát ünneplő TMAX 2010-re új designnal kedvez a modellt kedvelő leendő vásárlóknak. Az új modell, divatos fehér köntösbe bújva, új egyedi White Max névvel megkülönböztetve került a hangvillások maxi robogó palettájára.

Yamaha FZS 1000 2005
2010.07.01

A Ya­ma­ha FZS 1000 ?2005 meg­je­le­né­se­kor friss szel­lő­ként lib­bent a punnyadó mo­tor­ke­rék­pár-pi­ac lég­te­ré­be. 2001-ben me­ré­szen új meg­ol­dás­nak szá­mí­tott egy superbike-blokkot roadster váz­ba épí­te­ni. A Ya­ma­ha el­kép­ze­lé­se a kor­sze­rű tú­ra­gép­ről helyt­ál­ló­nak bi­zo­nyult az évek so­rán. Eu­ró­pa-szer­te és ná­lunk is jó né­hány mo­tor­vá­sár­ló dön­tött a nagy Fazer mel­lett.

Yamaha FZ8
2010.07.01

A 2009-es modellév meghatározó év volt a FZ modellcsalád történetében. Megjelent egy első nagy motornak ideálisabb XJ6 és Diversion motor a hangvillások palletáján. Így nem volt kérdés az FZ családnak lépnie kell, hogy átadja helyét az új jövevényeknek. Nem is történt ez másként a 600-as XJ-k és 1000 FZ-1 közötti kategóriában lépett át az új FZ8 névre keresztelt modell.

Yamaha FZ6 S Fazer 2005
2010.06.20

For­más, mai trend­nek meg­fe­le­lő kül­ső, R6-os­ból szár­ma­zó blokk, könnyű ke­zel­he­tő­ség jel­lem­zi a hang­vil­lá­sok 2004-ben meg­je­lent et­alon­ját, me­lyet jó néhány évig Eu­ró­pá­ban az egyik leg­nép­sze­rűbb kö­zép­ka­te­gó­ri­ás na­ked bi­keja volt. Mi lehet a nagy sikernek a titka?

Yamaha FZ1 Fazer 2006
2010.06.20

A di­vat vi­lá­gá­ban a tren­dek fo­lya­ma­tos vál­to­zás­ban van­nak. Ami pár hó­nap­ja még szép volt, ma már fur­csá­nak hat, ha az utol­só da­ra­bok­hoz ha­son­lít­juk. Nincs ez más­ként a mo­tor­ke­rék­pá­rok vi­lá­gá­ban sem. A gépek egy­re ki­sebb mér­ték­ben ta­kar­gat­ják bá­jai­kat, ru­há­ju­kat év­ről év­re kur­tít­ják. Sze­ren­csé­re nem min­den tí­pus­nál fi­gyel­he­tő meg ez a je­len­ség. A fe­ji­dom­mal sze­relt Fa­zerek idá­ig is jó szél­vé­del­met nyúj­tot­tak, di­csé­re­tes do­log hogy az idei mo­dell is meg­őriz­te ezt a re­mek tu­laj­don­sá­gát.

Teszteltük: Yamaha MT-03 2006
2010.06.20

A Yamaha 2003-es milánói motorkiállításon bemutatott koncepciómotorját az MT-03-ast, majd 2006-ra már az MT sorozatának legújabb tagjaként üdvözölhettük. Az MT-01 mellett helyet foglaló kisebb testvér nagyobb réteg számára elérhetőbb, ugyanakkor szintén megtaláljuk rajta a nagytesó egyes külső jellemvonásait

Yamaha VMAX 2009 teszt
2010.06.16

Korábban már foglalkoztunk a Yamaha V4-es motor hatalmasságával. Először személyesen a 2008-as kölni motorállításon sikerült találkoznom a már világszerte várt újdonsággal. Három fő számadat amit érdemes tudni róla: 220 km/h, 201 LE és 167 Nm.

Iwatai luxuscirkáló: Yamaha Majesty 400 2009 teszt
2010.05.15

Legelső találkozásunk 2004-re tehető, ekkor futottam össze az akkortájt újdonságnak számító 400-as Majestyvel. A bő öt évvel ezelőtti élmény meghatározó volt, ízléses vonalak, hatalmas rakodótér és tökéletes menettulajdonság jellemezte a korábbi modellt. Most ismét egymásra találtunk, eljött az idő, hogy a régmúlt emlékei a feledésből újra visszaköszönjenek és meglássam veletek együtt, hogy miben újult meg az iwataiak luxuscirkálója. Lássuk...

Teszteltük: Yamaha MT-01 teszt
2010.05.09

So­kak­ban fel­me­rül a kér­dés: mi­ért kell az át­la­gau­tók mo­tor­blokk­já­nál na­gyobb lö­ket­tér­fo­ga­tot zsú­fol­ni egy két­ke­re­kű jár­mű­be. Rész­ben iga­zuk van, min­dad­dig, amíg sze­mé­lyes kap­cso­lat nem szö­vő­dik egy ilyen presz­tizs­mo­tor­ként funk­cio­ná­ló nyo­ma­ték­cso­dá­val, mert ha egy­szer rá­ülsz az MT-01-re, ak­kor vagy nyom­ban le­szállsz ró­la, vagy so­ha nem akarsz mást a ga­rá­zsod­ba.

A komfortos városlakó: Yamaha X-city 250 teszt
2010.04.27

Ha városi robogóról esik szó sokunkban valamelyik olasz márka egyik darabja jut eszünkbe, pedig már pár éve nemcsak Európában, hanem a japán gyártók palettáján is feltünt ez a jellegzetes nagykerekű, minden igényt kielégítő modell.

Yamaha X-Max 250 2009
2010.03.30

A Yamaha háza táján nemcsak a sportmotorok, túragépek kaptak mostanában nagy szerepet. Az olaszországban őshonos robogó kategória is évről-évre bővül, nem csoda, hiszen nincs tökéletesebb választás a közlekedésre, mint egy robogó.
 
 
 
 • Aprilia
 • BMW
 • Ducati
 • Gilera
 • Honda
 • Husqvarna
 • Hyosung
 • Kawasaki
 • Keeway
 • KTM
 • Kymco
 • Malaguti
 • Moto Guzzi
 • Peugeot
 • Piaggio
 • Qlink
 • Suzuki
 • Triumph
 • Vespa
 • Yamaha
Google Google FaceBook

Twitter Youtube

copyright © All Rights Reserved 2010 - 2024 Minden jog fenntartva!
Az oldalon található összes tartalom bármilyen másolása vagy felhasználása csak a szerző írásos engedélyével lehetséges.