A képek szerintem magukért beszélnek. Mutatós, reprezentatív és nagyon kívánatos. Na, persze ez az utolsó megállapítás csak azokra érvényes, akik rá tudnak izgulni egy új modellre, legyen az bármely márka szülötte is. Bevallom töredelmesen, én ezek közé tartozom. Nem úgy izgulok rá, hanem csak amúgy. Szóval a halvány pisztácia-zöld és a matt fekete burkolati elemek váltakozása nagyon mutatós külsõt eredményez. Az alakja meg csak hab a tortán.
|
|
A metálfényű, világoszöld fényezés csak máz az új masinán. Nagyszerű formatervezés és kiváló minõség jellemzi a kialakítást. A motorblokk nem ismeretlen a számunkra, mert a korábbi Keeway modellekbe is ezt a kétütemű, egyhengeres szívet szerelték. A 2,57 kW-os teljesítmény több, mint elegendõ a 81 kg-nyi önsúly mozgatásához. Annyira filigrán építésű ez a kis Flash, hogy magam sem tudom, honnan jön össze az önsúly! Matt feketére fényezték a kipufogódobot és a leömlõt egyaránt. Hogy emeljenek a megjelenésen, egy dekoratív hővédő lemezzel dobták fel az összhatást. A blokk könnyedén indul az indítómotor és a berúgókar legkisebb nógatására. Jól gyorsul, rugalmasan mozog a kezem alatt, de a hazai utakon rendszeresen felbukkanó kátyúkat érdemes megkísérelni kikerülni vele. A 100/60x12-es gumival szerelt elsõ kerék nem rajong a gödrökért. A háromküllõs alumínium-öntvény ráfokat feketére fényezve szállítják a Flash-hez.
Felszereltségére az egyszerűség a jellemzõ, bár a megszokottnál több információt megmutat az átlagnál. Az üzemanyagszintet például hagyományos mutatóval jelzi ki, de a két gomb nyomkodásával az eltelt idõrõl és a megtett kilométerek mennyiségérõl is információt kaphatunk. A kezelõ- szervei kísértetiesen emlékeztetnek a Generic XOR kormányán találhatókra. A fejidomon található rombusz alakú irányjelzõk által övezett lámpatest pedig nagy hasonlóságot mutat a Peugeot Ludix lámpáival. Kérem, a piacon nincsenek újdonságok, és a jót másolni nem szégyen. Üléspozíciója kényelmes, bár a lábtér és a kormány geometriája miatt nem a kimondottan nagytermetű embereknek ajánlom. Ülése csúszásgátló anyagból készült, és komfortosan funkcionál. Az ülés egyébként kulccsal nyitható, de sajnos nem a gyújtáskapcsolóról. A csomagtartóban akár integrál sisakot is el lehet helyezni. A vázba installálták a csomagtartót. Az alumínium öntvénybõl készített, gumibetéttel ellátott, jó kidolgozású alkatrészen helyezték el, a pótutas kapaszkodóját is.
|
|
A lábtér hátsó részén diszkréten bújik meg két darab légbeömlõ nyílás, ahonnan a blokk jobb hűtését oldották mag. Figyelemre méltó a lábtér elején található taposó. Ilyet csak a nagyobb testű robogókon szoktak alkalmazni. Nagyon kényelmes és nagyon biztonságos, hiszen dinamikus fékezésnél sem csúszik meg az ember lába. Ha már a lassulásnál tartunk, érdemes megemlíteni a fékeket. Az elsõ kereket lassító tárcsafék a tõle elvárható módon teljesít. A hátsóra szerelt dobfék viszont talány. Miért ragaszkodnak a gyártók egy új fejlesztésű robogó esetében egy olyan alkatrészhez, melyet már túlhaladott a kora? Működni működik, de már van tõle korszerűbb.