Annak ellenére, hogy már javában beköszöntött a nyár a Ducati nem tétlenkedett, néhány napja mutatta be a nagyközönségnek az új Monster jövevényt a 2015-ös Ducati Monster 821-et. A bolognai gyár minden média eszközt harcba állít, hogy a boltokba érkezés előtt fellkeltse az érdeklődést az új modell iránt. Lássuk mivel készültek.
A Monster nevében is utal erőforrásának lökettérfogatára. 2015-re 821 cm3-is 11 fokban elforgatott dupla-hengeres blokkjával szolgálja ki a pilótáját. A 112 lóerős aggregát olaszos vagány naked bike-jához kitűnő párosítás.
A környezeti normák ide vagy oda, a Ducati így sem veszít jellegzetes hangjából. A bal oldal elhelyezett divatdiktátor dupla kipufogó nagyon szép kanyart ívelő leömlő csöveket kapott. Bolognában nem viccelnek a marketing dolgozók, nem csak képekben csodálhatjuk meg a györörű kipufogót és leömlőket, hanem a végdobok hangját is élvezhetjük az alábbi linkekre kattintva:
A szenzáció pedig az, hogy egy ilyen kéthengeres blokkban 5500 percenkénti fordulatnál már a teljesítménye 80%-át leadja. Tehát az élményvadászat nem arról szól, hogy a fordulatszám alsó - és középső tartományában lomha, majd tűzijátékkal előálló felső tartományt kapunk. Már alul is vigyort csalogató nyomaték és teljesítményt koordinálunk a jobb csuklónkkal. A Ducattinál megszokott térhálós acélcsőváz elengedhetetlen része a csomagnak. Nincs is vele semmi baj, így is fél kilóval 180 kg alá tornászták a súlyát a Monsternek.
Fékek is a megszokott beszállítótól kerültek a szörnyetegre. A Brembo monoblokk nyergek fogják közre az elől 320 mm-es tárcsát.
Az olasz művészek immáron 1993 óta kényeztetnek minket a Monster különböző példányaival, mely ahogy eddig is, most is tovább viszik azokat az ikonikus jegyeket, amik kiemelik a Ducatit a hétköznapokból és nem marad olyan motoros, aki ne tudna elviselni egy ilyen motort a garázsában.
A 821 három színben: piros, fehér és fekete várja hamarosan új gazdáit a Ducati szalonokban.
És az elmaradhatatlan videó az új modellről:
A gyönyörű kipufogó leömlők kitűnően illeszkednek a térhálós csővázhoz