A 2011-ben megjelent eredeti Crossrunner a Honda egyedüli V4-es 800 cm3-is erőforrással szerelt utca orientált modellje. A következő modell sportosabb motorozást kínál a felhasználójának.
A motor szíve, a VTEC 90 fokos hengerelrendezésű 4 hengeres DOHC erőforrás maximális teljesítménye 101-ről 106 lóerőre változott. Nyomatéka is nagyobb lett a középső tartományban.
Az alumínium váz könnyebb lett, átdolgozták a segédvázat és a lengőkart. Mind az első és hátsó teleszkópok rugóútját megnövelték, ezzel is igazodva az all-rounder jelleghez. Elől 25 mm-rel, míg hátul 28 mm-rel lett hosszabb a rugóút.
Új nagyobb átmérőjű 310 mm-es féktárcsákat és radiálisan szerelt féknyerget kapott a Crossrunner.
A vezetői élmény érdekében 2 fokozatban állítható kipörgésgátló, 5 fokozatban állítható markolatfűtés, LED fényszórók és automatikusan kikapcsoló irányjelzők kerültek az új vasra.
Bízzunk benne, hogy hamarosan nálunk is látható lesz az újdonsült modell.