A legújabb SH új vonalvezetése sportos és egyben prémium megjelenést kölcsönöz az új robogónak. A prémium megjelenést erősíti, hogy elől és hátul is LED világítást találunk az új modellen. A vonalvezetés mellett a praktikusság is előtérbe került. Az átdolgozott ülés alatti rekeszbe most már egy zárt sisak is könnyedén elfér. Okos megoldás a Honda SMART key system, ami lehetővé teszi, hogy a motor tulajdonosa 2 méteres távon belül beindíthassa a motort vagy felnyithassa az ülést. Mindössze annyit kell tenni, hogy a távirányító kulcs nálunk legyen.
 |
|
Az ülést 20 mm-rel magasabbra 805 mm-re helyezték és a tengelytáv is 16 mm-rel 1438 mm-re növekedett. A teljesen új acélcsővázat és átdolgozott hátsó felfüggesztést kapott az új modell. Eredményeként 1 kg-ot lefaragtak a korábbi modell súlyából, így 169 kg-os tömeget cipel a Honda erőforrása. Az EURO 4-es környezetvédelmi normákat teljesítő aggregát 2 lóerővel kevesebb 25 lóerőt teljesít és nyomatéka maximuma is kis mértékben áldozatául esett a EURO4-es megfelelésnek, így 1 Nm-rel kevesebbet 25,5 Nm-es maximális nyomatékot ad le.
Elől és hátul is 256 mm-es féktárcsák találhatóak és gyári alapfelszereltségként ABS található az új modellen.
Azonban az átdolgozott blokk mind a nyomatéka maximumát és maximális lóerőt alacsonyabb percenkénti fordulaton adja le. Maximális lóerőt már 7500 percenkénti fordulatnál (előző 8000 perc. / ford.), míg nyomatéka maximumát már 5000 percenkénti fordulatnál (előző modellnél 6000 perc./ford.) éri el.
A sajtóanyag szerint így alacsony és középső fordulatszám tartományban erősebb az új modell, mely a zsúfolt városi közlekedésnél hasznos lehet.
Az átdolgozott erőforrásnak hála közel 9%-kal több kilómétert tehető meg az új modellel, így 9 literrel 290 km-t tudunk megtenni az SH nyergében.
Nagyon várjuk, hogy nálunk is elérhető legyen az új modell, mely 6 különböző színben lesz elérhető.