Design
 |
A különleges formájú lámpatest két oldalon elhelyezett kék fényű helyzetjelzőt kapott |
Nagyon kompakt, a GSR-nél jóval sportosabb és agresszívebb vonalvezetéssel rendelkezik az új családtag. Új lámpatest ragadozóvá változtatja a lecsupaszított testet. A különleges alakú fényszóró szélén két integrált helyzetjelzőt láthatunk, mely kék színű fényével igencsak feltűnővé varázsolja a GSR-t. 
A vezető számára jól látható műszeregységet szereltek a Suzukira. Nagyméretű bal oldalon elhelyezett fordulatszámmérő mellett LCD kijelző került, ahol sebességünk mellett sebességfokozat kijelző, óra és napi kilóméterszámláló is található.
Blokk
2011-re színre lép az erőteljes 749 cm3-is, DOHC négyhengeres, benzinbefecskendező rendszerrel ellátott Suzuki.
A GSX-R 750-ből származó blokk volt a kiindulási alap, aminél az volt a cél, hogy már alsó fordulatszám-tartományban is elegendő nyomatékot bocsásson a pilóta rendelkezésére és a fogyasztása is kedvezőbb legyen mint társának. Az új modell hatfokozatú sebességváltón keresztül juttatja hajtóerőt a hátsó kerékre.
 |
 |
|
|
Futómű
Az aluminíumötvözet vázra elől Up side down világos sárgára eloxált Kayaba teleszopók támaszkodnak. Hátul himbarendszeren keresztül központi rugóstag kapcsolódik, amit szintén a Kayaba szállít. Mind az első, hátsó futómű rugó előfeszítésében állítható.
Fékek
A Suziukin 310 mm-es, dupla tárcsaféket szorítanak a kétdugattyús Tokico fék-munkahengerek, míg hátul 240 mm-es tárcsaféket találunk. Aki nem éri be evvel, annak is van megoldás, extraként rendelhető a GSR-hez ABS.
Reméljük hamarosan itthon is látható lesz az GSR nagytesó és elérhető lesz a lóerő / teljesítményadat is.
