Aprilia
Az Aprilia standján három új modellt láthattunk (amibõl az egyik már az imolai versenyhétvégén debütált) az új V elrendezésû 4 hengeres csúcsgép elérhetõbb változata az RSV4R, ami csak néhány dologban tér el a drágább változattól. A gazdaságos modellen a villaszög és a hátsó lengõkar helyzete nem állítható, az elsõ rugóstagot a Showa, míg a hátsó rugóstagot a Sachs szállítja. Ezenkívül a karbon elemek kerültek le a motorról. Az erõforrás a korábbi 65 fokos elrendezésû aggregát, melyben csak a magnézium ötvözet helyett alumíniumot használtak.
A másik modellnél viszont nem olcsósították a gépet, ellenkezõleg, a korábbi aszfaltszaggató szintén V elrendezésû 750-es maxi szupermotó Factory változata került a modellpalettára. Amin több helyen felbukkanak a karbon elemek, és második generációs, úgynevezett Ride by Wire motorvezérlõ elektronika és teljesen állítható futómû is került rá. Ezenkívül a Shiver kisebb ráncfelvarráson is esett át.
BMW
A bajor gyár standján az egyik legérdekesebb motor, a BMW Motorrad Concept 6 volt. Nevében is sugallja, hogy hajtását egy soros hathengeres blokk biztosítja. A figyelemfelkeltõ Café Racer stílus és az egyedi elhelyezésû és különleges formájú kipufogó garantálja, hogy mindenki észrevegye, ha elhalad mellette. Az új aggregát 130 Nm nyomaték leadására képes, mindössze 2000 percenkénti fordulatszámnál. Ezenkívül 100 mm-rel keskenyebb, mint az eddig látott hathengeres blokkok a BMW szerint. Sajnos sorozatgyártásban azonban nem láthatjuk mostanában...
Megújult az R1200GS túra endurója, ami 2010-re két vezérmûtengellyel és radiális szelepvezérléssel rendelkezik. Az új, dinamikusabb motornak megnõtt a teljesítménye 5%-kal, 110 LE-t teljesít 7750 percenkénti fordulaton.
A másik megújult modell az R 1200 RT, mely szintén megkapta a DOHC blokkot, mint a GS. A hosszú távú túragép nem csak új erõforrást kapott, finomítottak az idomzaton is, hogy még inkább védje pilótáját az idõjárás viszontagságaitól. Rendelkezik az ESA II elektronikusan állítható futómûvel, integrál blokkolásgátló rendszerrel és új MP3 és iPod csatlakozóval ellátott audió rendszerrel.
Ezenkívül a bajor gyár 450-es hard-enduróján is finomítottak.
KTM
A KTM két új, nemsokára szériagyártású modelljét mutatta be a nagyközönség számára, az egyik
az off-roadosok legnagyobb örömére, az MX1-es versenyek talán késõbb életbelépõ szabályának megfelelõ motorja, a 350 SX-F, mely elkészítésében a tízszeres világbajnok, jelenleg a Red Bull KTM csapat vezetõje, Stefan Everts is együtt mûködött.
A kezdõknek is tartogatott meglepetéseket a mattighofeni gyár, egy Duke formájú 125 cm3-es erõforrással szerelt naked bike formájában. Nem csoda, hiszen az indiai Bajaj gyár közel a cég részvényeinek egyharmadát birtokolja és köztudott, hogy Indiában a kisebb motortípusok hódítanak.
A 690-es Duke mellé csatlakozott egy R verzió, ami 70 lóerõs (5 lóerõvel több, mint a sima Duke). Narancs térhálós vázával és karbonmintás elsõ sárvédõvel emelkedik ki a sima Duke-ok világából.
Akiknek nem lenne elég az RC8 R 170 lóereje, azoknak egy újdonsággal álltak elõ szomszédjaink. A 1190 RC8 R Akrapovic Race Replika 10 lóerõvel többet tud, mint nem replika társa. Persze õ is a WP rugóstagok legjobbját, könnyû Marchesini felniket és radiális Brembo féknyergeket hord magán.
Suzuki
A Suzuki standján a 100. évfordulóra kiadott limitált verziójú motorok és a 2010-es szezonra megújult túramotorok kerültek elõtérbe. A már tavaly látott GSF650 által kitaposott úton haladt a nagyobb 1250-es GSF1250 alapjaiból újjászületett GSX1250F modell, mely hasonló formát ölt, mint a tavalyi GSX650F, szintén teljes idomgarnitúra, GSX-R-es lámpatest került a túragépre.
A GSF1250 Bandit is megújult, lekerült róla a hagyományos kerek lámpa és az analóg mûszeregység. Helyette modernebb, a kis Banditon található, lámpatestet és fokozatkijelzõs mûszerfalat kapott.
Ducati
Minden évben legtöbben az olasz gyár standján vannak, ahol most a figyelem középpontjába a szebbnél szebb olasz lányok mellett az új Multistrada került. A teljesen megújult modell valószínûleg megosztja majd a közvéleményt, érdekes elõre kinyúló légbeömlõ nyílásai miatt, ami miatt, valljuk be, nem mindennapi jelenség. Fõként, ha az egyes modelleknél elcsépelt „mindenes" jelzõt használjuk rá. Pedig a Multistrada esetében tényleg helyt áll ez a név. Egyrészt sportos motor, hiszen az 1198-as blokkja található a térhálós vázban. Hosszú távú túrázó, mivel elöl-hátul komfortos ülés, markolatfûtés és oldalt elhelyezett boxok növelik a hosszú távon használók komfortját. A városban is megállja a helyét, hiszen állítható plexi, ABS fékrendszer és könnyû kezelhetõség jellemzi. Hogy teljes legyen a kör, a könnyebb terepen is megállja a helyét a 150 lóerõs motor, ezt segíti az, hogy elöl-hátul is hosszú rugóúttal, motorvédõ lemezborítással rendelkezik.
Másik nagy újdonság: a már jól megismert Hypermotard kis tesóját is hadrendbe állították. Formája ugyanolyan agresszív kisugárzású, mint a bátyjáé. A teljesen új erõforrás 796 cm3-es, mely 81 lóerõt és 75.5 Nm-es teljesítménnyel kápráztatja el a V2-es rajongók szívét. Akinek a nagyobbik modell 840 mm-es ütésmagassága túl soknak bizonyult, az most örülhet, mivel a kis tesó 20 mm-rel lejjebb került.
A két nagy újdonság mellett mindkét Monsternél megjelent egy ABS-es változat és kisebb módosítások történtek rajtuk (állítható fék-kuplungkar, új kipufogóvédõ borítás), a superbike paletta sem maradt érintetlen: két „Special Edition" 1198-as S és R változat kapható 2010-tõl a Ducatinál.
Hyosung
(GV 700C Deluxe, GEM-4.0, GEM-2.0)
A dél-koreai gyár három új motorral rukkolt elõ a nagyközönség számára. A korábbi sport cruiser mellé, az inkább klasszikus cruiser formával és tulajdonságokkal megáldott GV700C Deluxe néven jelent meg az új modell. 
A 680 cm3-es 90 fokos V elrendezésû blokk a 650-eshez képest kevésbé pörgõs, 7 lóerõvel kevesebb, 65 lóerõs teljesítménye jobban illeszkedik a klasszikus kialakításhoz. Az erõ természetesen szíj segítségével jut el a hátsó kerékre, a dupla elsõ tárcsafék helyére csupán egy került, ami sa zintén jobban illeszkedõ hagyományos villával kapcsolódik. Az ülés, a mûszeregység is visszahelyezi az Aquilát a hagyományos cruiser kialakításba. Nálunk 2010 májusában lesz kapható.
A cruiseren kívül két elektromotorral ellátott robogót is bemutatott a Hyosung, az egyik 2 kW-os, a másik 4 KW-os, hátsó kerékben elhelyezett kefe nélküli elekt

ronikus motorral és lítium akkumulátorral fog debütálni. A nagyobb 100 km/órás végsebességre, és 120 km (40 km/órás átlagsebességnél) hatótávolságra képes. Mindössze 170 kg. A kisebb, 2 kW-os változat mindössze 85 kg-ot nyom és 65 km/órás sebességre képes. A hatótávolsága 110 km (35 km/órás átlagsebességnél).
Moto Guzzi
Nemrég a gyár bezárásával volt tele az olasz sajtó, ennek ellenére mégis több új modellel és több koncepció-motorral állt elõ a Piaggio group szárnyai alá tartozó Moto Guzzi. Legfigyelemreméltóbb új motorjuk a V7 Clubman Racer, ami pilótáját a hetvenes évek hangulatába vezeti vissza a café racer jellegû külsejével. Szigorúan együléses, sport Arrow kipufogórendszerrel felszerelt gépezet szíve egy 90 fokos V elrendezésû 744 cm3-es erõforrás. Egy 40 mm belsõcsõ átmérõjû Marzocchi hidraulikus villa, hátra felé két oldalt elhelyezett, állítható Bitubo rugóstag támaszkodik a piros színben pompázó lengõkarra.
Annak érdekében, hogy a ne csak a múltba kalandozzunk el, a Moto Guzzi komoly erõket mozgatott meg, három koncepció-motort tolt a színpadra. Mindhárom hasonló alapokkal rendelkezik, a Guzzi hengerenkénti 4 szelepes erõforrását találjuk az agresszív külsejû V12X-ben, a napi közlekedésre szánt V12 Stradaban és a korábbi café racer jellegû olasz sportmotorokat új köntösben felvonultató V12LM modellben is. Persze nem kérdés, hogy a Guzzikra jellemzõ kardánhajtás sem maradt le egyik koncepció-motorról sem. Érdekesség az V12LM-en található kardántengely és az azt támasztó rúd közé helyezett hátsó rugóstag. Kíváncsian várjuk, hogy melyik irányban mozdul el a Guzzi motorfejlesztése a három irányvonal közül...
Triumph
Az angolok standján nem kellett sokat tenni az egyik legnagyobb roadsterrel, hogy mindenki a Triumph standhoz érve egybõl az új Rocket III Roadstert vegye szemügyre. Nem véletlen, hiszen nem sok kétkerekû rendelkezik 2294 köbcentis fordulattal és ad le 223 Nm-t 2750 percenkénti fordulaton. A harmadtonnás monstrum ABS fékeket, új kipufogó rendszert, magasabbra helyezett ülést kapott. A komfortérzetünk növelése érdekében a lábtartó pozícióján is változtattak, alacsonyabbra és hátrább került. A kormány is teljesen új, szûkebb lett.
Kawaski
A zöldek standján most nem az új ezres szuper sportgép, hanem a teljesen megújult Z 1000 és a rengeteg módosításon átesett sport túragépük, a GTR 1400 került a középpontba, amirõl egy külön cikkben .......... olvashattok.