A több hónapos huzavona után végre itt van minden idők legvadabb és legerősebb Kawasaki Ninjája a ZX-10R. 2011-re teljesen új külső mellett új minden eddiginél erősebb, 200 lóerős blokk, új váz és felfüggesztés került a Kawasaki ezres zászlóshajójára.
Főbb technikai csemegék:
S-KTRC, (Sport-Kawasaki Traction Control) Kawasaki sport kipörgésgátló.
Speciális, prediktív kipörgésgátló rendszer, amely lehetővé teszi a maximális irányítástés tapadást mindenféle körülmények között.
KIBS, (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) Kawasaki intelligens blokkolásgátló fékrendszer. Most már élvezheti a kemény sportos motorozást az ABS-szel is, a KIBS biztonságosan segíti ebben.
Teljesen új blokk 3 különböző teljesítményű és karakterisztikájú üzemmóddal, amely lehetővé teszi, hogy több időt töltsön teljes gázon. Kazettás váltóval és csúszó kuplunggal.
A teljesen új alumínium váz fokozottabb ellenőrzését, visszajelzést és kanyarstabilitást tesz lehetővé.
A könnyen beállítható Big Piston első villa (BPF) könnyebb kezelhetőséget és megnövelt csillapítási teljesítményt biztosít erős fékezésnél.
Az új vízszintes monoshock hátsó lengéscsillapító egység a lengőkar felett lett elhelyezve. Az új rendszer számos előnnyel bír közúti és versenypálya használat során egyaránt.
A teljesen átdolgozott blokknak és váznak köszönhetően körülbelül 10 kg -os súly csökkentést értek el.
Új műszeregység ami Normál és Verseny módra váltható.
Környezetbarát jellemző az ECO Ride mutató, aminek segítségével a motoros minimalizálhatja az üzemanyag-fogyasztását.
Maximális teljesítménye: 200,1 LE (147,1kW) / 13.000 fordulaton Ram Air-rel 209,9 LE (154,4kW ) / 13.000 fordulaton